Eli siis -96 syntyisenä lyllerönä pääsen tänä vuonna käymään läpi rippikoulun ihmeellisen (ja vähemmän kiinnostavan) maailman... Jännittää hieman, mutta näiden ensimmäisten tapaamisten perusteella tulee olemaan kivaa ja hieman kurjempaa. Tässä hieman rekvisiittaa viimeisimmän tapaamisen tapahtumista:


Todellakin ihmettelen mistä tuo DigimonPokemonKoira-nimi oikein tuli :I Kaiken lisäksi kyseessä oli henkilöitä, joita en edes tuntenut tai ollut nähnyt koskaan aikaisemmin. Outoa.... Tosin kyllä minä tiedän ryhmäni pari henkilöä, jotka ovat aikamoisia juorukelloja, että...! No jaa, onneksi paras kaverini (jonka olen tuntenut koko peruskoulun ajan) on mukana ja toisena tapaamiskertana sain uuden kaverin, jonka nimesimme kaverini kanssa Pentiksi. Minä olen Puuha-Pete ja kaverini on Ryssä. Sellaista siis :'D Ryhmän ainoana ernu-porukkana yritämme pitää järjestystä koko rippikoulun ajan. Onneksi mokomaa on enää pari kuukautta jäljellä. Konfirmaatio on 18. kesäkuuta, pari viikkoa sen jälkeen kun olen täyttänyt 15. Wow~

Ja mahani on sattumoisin kipeä. Koulussa jo kipristeli, mutta nyt paheni >S< Taisin syödä liikaa niitä ksylitolipastilleja eilen~